Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace ve vybrané organizaci
HRUBÁ, Jana
Cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat komunikace ve vybrané organizaci se zaměřením na zákazníky a navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Teoretická část se zabývá vysvětlením komunikace všeobecně a dále se zaměřuje na komunikaci se zákazníky. Praktická část byla zpracována na základě dotazníku, který zjišťoval, jak zákazníci vnímají komunikaci ve vybrané organizaci a naopak. Tento průzkum byl prováděn ve společnosti STN-ESOX spol. s r.o.
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na mikroregion Veselsko
PÍCHOVÁ, Iveta
Práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace v konkrétním mikroregionu. Cílem bylo zjistit jaké metody marketingové komunikace jsou použity v konkrétním mikroregionu. Výsledkem práce je ucelený přehled o metodách marketingové komunikace v cestovním ruchu.
Online public relations
Růžičková, Markéta Bc. ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o problematice online public relations a jeho praktickém využití. Autorka ve své práci představuje online PR jako efektivní a účinnou formu komunikace a řízení vztahů s veřejností a poukazuje na přednosti a výhody PR prostřednictvím internetu. Analyzuje současnou situaci online PR u neziskových organizací působících na českém internetu a poukazuje na možnosti zlepšení jejich komunikačních strategií. Konkrétním výstupem z teoretických poznatků, vlastního výzkumu a zkušeností z praxe v oboru PR, je návrh strategie online public relations pro neziskovou organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.